تجربه های من

من ودوستانم با کمک ها ونظرات شما می توانیم سایتی خوب داشته باشم

تجربه های من

من ودوستانم با کمک ها ونظرات شما می توانیم سایتی خوب داشته باشم

حـسین جـان کــوفـه نـیـا ....از مـسجـدی کــه عــطــر عــلــی مــی وزد از آن...... از بــی نــمــازی پــدرت حـرف مــی زنـنـد........ نـیـزه فــروش هــای نــظــر تـنـگ چــشـم شــور...... از قـد و قــامـت قــمــرت حـرف مـی زنــنـد.... کــار از بـهـای گـنـدم ری هــم گــذشـتـه است..... از قــیـمـت ســر قـمـرت حــرف مــی زنـنـد...... دیــدم کــه در مــحـلـه خـورجـیـن فــروش هــا .......خــولـی و شـمـر پـشـت سـرت حـرف مـی زنـنـد

............................................................................................

منتظران بگوش باشید...
حسین را منتظرانش کشتند!!!

............................................................................................

نام من سرباز کوی عترت است , دوره آموزشی ام هیئت است . پادگانم چادری شد وصله دار , سر درش عکس علی با ذوالفقار . ارتش حید محل خدمتم , بهر جانبازی پی هر فرصتم . نقش سر دوشی من یا فاطمه ست , قمقمه ام پر ز آب علقمه ست . رنگ پیراهن نه رنگ خاکی است , زینب آن را دوخته پس مشکی است . اسم رمز حمله ام یاس علی

, افسر مافوقم عباس علی (ع) .

.......................................................................................

بر سینه من نوشته بین الحرمین : نصف قلبم با ابالفضل ، نصف دیگر با حسین . . . السلام علی الحسین و علی عباس الحسین

............................................................................................

برادری به تعداد نیست! به وفاداری است.

یوسف یازده برادر داشت و حسین تنها عباس را ..
..............................................................................................
یامک برای ماه محرم , پیامک به مناسبت ماه محرم , پیامک ویژه ماه محرم :
گفتمش نقاش را نقشی بکش از زندگی , با قلم نقش حبابی بر لب دریا کشید . گفتمش تصویری از لیلا و مجنون را بکش , عکس حیدر در کنار حضرت زهرا کشید . گفتمش بر روی کاغذ عشق را تصویر کن , در بیابان بلا تصویری از سقا کشید . گفتمش سختی و درد و آه گشته حاصلم , گریه کرد آهی کشید و زینب کبری کشید .