تجربه های من

من ودوستانم با کمک ها ونظرات شما می توانیم سایتی خوب داشته باشم

تجربه های من

من ودوستانم با کمک ها ونظرات شما می توانیم سایتی خوب داشته باشم

هر نتی که از عشق سخن بگوید زیباست

حال سمفونی پنجم بتهوون باشد یا زنگ تلفنی که در انتظار صدای توست

.

.

.

می نویسم نامه و روزی از اینجا میروم/با خیال او ولی تنهای تنها میروم

در جوابم شاید او حتی نگوید کیستی/شاید او حتی بگوید لایق من نیستی

می نویسم من که عمری با خیالت زیستم/گاهی از من یاد کن، حالا که دیگر نیستم

.

.

.

هیچ خاری در سایه گل، احساس خاری نمی کند

تقدیم به گل روزگار

 

.

.

.

دل بی تو درون سینه ام می گندد/غم از همه سو، راه مرا می بندد

امسال بهار بی تو یعنی پائیز/تقویم به گور پدرش می خندد

.

.

.

ابر چشمم به هوای رخ تو بارانیست/مثل دریای دلت دیده من طوفانیست

یک نظر کردی و دل گشت اسیرت اینک/پشت مژگان دو چشمت دل من زندانیست

.

.

.

گستاخی خیالم را ببخش که حتی لحظه ای یادت را رها نمی کند

.

.

.

دوباره سیب بچین حوا

من خسته ام

بگذار از اینجا هم بیرونمان کنند

.

.

.

نداشتن تو یعنی اینکه دیگری تو را دارد

نمیدانم نداشتن ات سخت تر است یا تحمل اینکه دیگری تو را داشته باشد

.

.

.

چه پرجرات میشوددربرابرت:

کسی که میفهمد:ازته دل دوستش داری . . .

.

.

.

خـوشـبـخـتـی

مـلاقـاتِ دوبـاره چـشـم هـای تـوسـت

حـتــی اگــر در نـگـاه تــو ،

تـصـویـری از رویـای بـاهَـم بـودنمـان نـبـاشــد . . .

.

.

.

دود میخیزد ز خلوتگاه من

کس خبر کی یابد از ویرانه ام ؟

با درون سوخته دارم سخن

کی به پایان میرسد افسانه ام ؟

.

.

.

می پرسی : چقدر دوستم داری ؟

میخندم : جهان را متر کرده ای ؟

.

.

.

اشکم ک سرازیر میشود طولی نمیکشد ک یخ میزند چ سرد است ! هوای نبودنت

.

.

.

در این حوالی کسانی هستند ک تا دیروز میگفتند بدون تو حتی نفس کشیدن برایم سخت است اما حالا…

اما حالا در آغوش دیگری نفس نفس میزنند . . . .

.

.

.

مردم میگویند :

آدم های خوب را پیدا کنید و بدها را رها . . .

اما باید این گونه باشد:

خوبی را در آدم ها پیدا کنید و بدی آنها را نادیده بگیرید . . .

هیچکس کامل نیست

.

.

.

به ﺳﺎﺩﮔﯽ ﯾـﮏ ﻟﺒـﺨﻨﺪ ﺭﻫـﺎﯾﻢ ﮐــﺮﺩ

.

.

.

تو که سرد میشوى من از دهان میافتم

.

.

.

دلم میان این همه آدم فقط کمی …سادگی می خواهد و دلم کسی را می خواهد که نپرسد “حواست به من هست ؟

فقط بیاید با اندکی نگاه . . . آرام بگوید “حواسم به تو بود !”

.

.

.

نــــذار کـــه ســــفـــره ی دلـــتــــ، پـــیـــش غــریــبــــه وا بـــشـــه

ایـــن بــغـــض نـــشـکــســتــه بــایــد، ســهــم خــوده خـــدا بــشـــه

.

.

.

جـــــایِ خــالـــی تــــو را

آنقــــدر بــا چـشـــم هــایـــَم آب

خـــواهـــم داد

کـــه یک روز کنارم سبز شوی…!

.

.

.

اگر ماه بودی به صد ناز/شاید شبی بر لب بام من می نشستی

.

.

.

در این شب پر از سکوت، واژه ها یاری ام نمی کنند، کاش تو بودی تا سکوتی مرگبار بر لحظاتم سایه نمی افکند،

کاش تو بودی تا در دریای مهربانیت غرق می شدم

تو زیباترین ترانه ام هستی

.

.

.

من تو را باز کجا خواهم یافت؟ جز در اندیشه خویش و به جز قصه هجران و شکیب چیست افسانه عمر؟

.

.

.

واسه مشق شبت بنویس: اونی که فکرش رو نمی کنی همیشه به یادته

.

.

.

ما گذشتیم و گذشت آنچه تو با ما کردی، تو بمان با دگران وای به حال دگران

.

.

.

چرا غمگینی؟: عاشق شدم

آیا عشق شیرین است؟: بله شیرین تر از زندگی

چرا تنهایی؟: ویژگی عاشق هاست

لذت تنهایی چیست؟: فکر به او و خاطرات او

چرا میروی؟: برای اینکه او رفت

دلت کجاست؟: پیش او

قلبت کجاست؟: او برده

پس حتما بی رحم بوده نه؟: نه اصلا

چرا؟: چون باز هم او را می پرستم

.

.

.

معما:

میدونی کی بیشتر از همه دوستت داره؟

راهنمایی:

بالای صفحه اسمش رو نوشته!

.

.

.

اگرقانون عشق نبود

درحین جان دادن،پافشاری برای زنده ماندن نیزمعنانداشت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی